FANDOM

Lekársky výjazd
Medic patrol
Informácie
Oficiálny názov misie Lekársky výjazd 34
Začiatok Nui Pek
Koniec Dedina Jarai
Dátum 27. júna 1967
Čas 15:00 - 16:00
Miesto Dedina Jarai a jej okolie
Ocenenie žiadne
Misie
Predchádzajúca Nasledujúca
Prílet Tri kaňony

Lekársky výjazd je v poradí druhá misia v hre Vietcong. Misia sa koná v deň príletu Hawkinsa na Nui Pek.

Priebeh Edit

Jazda džípom Edit

Misia začína jazdou v džípe s Crockerom a kapitánom Rosenfieldom. Šoféruje Crocker, prípadne môže šoférovať aj hráč. Ak šoféruje hráč a cestou do dediny havaruje, nasleduje pokarhanie od kapitána, telefonát na základňu a peší presun do dediny. V prípade bezproblémovej jazdy prebieha rozhovor Crockera a kapitána o Montagnardoch a ryžovom víne.

Príchod do dediny Edit

Po príchode do dediny sa Crocker odoberie očkovať domorodcov a kapitán sa ide zvítať s náčelníkom a zoznámiť ho s Hawkinsom. Po krátkom rozhovore ide domorodec zobrať ryžové víno, no je postrelený nepriateľským ostreľovačom.

Kapitán zavolá na základňu a zahlási prepadnutie ostreľovačom. Nasledujúci vývin misie záleží od samotného hráča:

  • Hráč môže zlikvidovať ostreľovača priamo z miesta.
  • Hawkins a Crocker pôjdu smerom k ostreľovačovi, hráč ho zneškodní a vrátia sa späť ku kapitánovi.
  • Hawkins a Crocker pôjdu smerom k ostreľovačovi, hráč ho zneškodní, tím bude pokračovať ďalej a stretne ešte ďalších dvoch nepriateľov, ktorých taktiež zneškodní.
  • Hawkins a Crocker pôjdu smerom k ostreľovačovi, ktorý sa stiahne. Tím sa vráti naspäť ku kapitánovi.

Prípadne sa môže stať, že za nepriateľom pôjde aj kapitán a dokonca sa mu môže podariť zlikvidovať niektorého z nepriateľov.

Ukončenie misie Edit

Po úspešnom zabití/zahnaní nepriateľa sa tím vráti naspäť do dediny, kapitán povie, že si už konečne môžu dať to ryžové víno, a misia sa ukončí.

Galéria Edit

Also on FANDOM

Random Wiki