FANDOM

Nui Pek
Nui Pek
Informácie
Typ Vojenská základňa (tábor)
Poloha Centrálna vysočina, Vietnam
Výskyt Vietcong, Vietcong: Fist Alpha

Nui Pek je základňa amerického týmu A-216, ktorý vedie kapitán Rosenfield. Okrem členov týmu A-216 tu bývajú aj vojaci CIDG, ktorí sú v tomto tábore cvičení.

Nui Pek sa nachádza v nadmorskej výške 763 m.

História Edit

Tábor sa začal stavať v marci 1967. Výstavba tábora sa odohráva v datadisku Vietcong: Fist Alpha, za pôsobenia spravodajského seržanta Douglasa.

15. mája 1967 zažil, ešte rozostavaný, tábor Nui Pek prvý útok vojakov Vietcongu. Útok sa podarilo odraziť, ale prišlo pri ňom o život niekoľko vojakov, medzi nimi aj stopár Nguyen Nham. Ďalší útok bol niekedy v júni 1967, kedy podľa údajov prišiel tábor Nui Pek o troch chlapov.

K ďalšiemu útoku na tábor došlo v júli 1967, kedy sa Vietcongom podarilo prekopať do tábora tunel. Steve R. Hawkinsovi sa podarilo zničiť vstup do tohto tunelu pomocou výbušniny.

Posledný útok na Nui Pek sa začal večer 7. januára 1968. Situácia sa zhoršovala, v noci sa museli američania stiahnuť do vnútorného perimetru a nasledujúce ráno dorazili tri nepriateľské tanky. Posily boli v nedohľadne a tábor musel byť evakuovaný. Následne bol zničený napalmom.

Miesta v Nui Peku Edit

Takticko-operačné centrum Edit

Hlavná budova celého tábora. Uskutočňujú sa tu všetky dôležité porady a brífingy pred misiami. Nad bunkrom vlaje americká vlajka.

Strelnica Edit

Na strelnici si môžu vojaci precvičiť strieľanie, na čo slúžia terče a fľašky. V sklade strelnice sa nachádzajú rôzne zbrane, munícia, výbušniny a ďalšie veci používané v armáde.

Generátor Edit

Generátor dodáva elektrickú energiu do celého tábora.

Strážna veža Edit

Veža slúži na obranu tábora a je z nej výhľad na celý tábor a jeho okolie.

Pristávacia plocha Edit

V strede tábora sa nachádza pristávacia plocha pre vrtulník.

Nemocnica Edit

Nemocnica slúži na ošetrovanie zranených vojakov.

Garáž Edit

Provizórna garáž, resp. prístrešok kde parkujú vozidlá.

Ubytovne Edit

V tábore sa nachádza niekoľko ubytovní pre vojakov.

Hawkinsov bunker Edit

Hawkinsov bunker sa nachádza v blízkosti strelnice. Hráč tam môže pred misiami počúvať rádio, prečítať si denník alebo rôzne zaujímavé dokumenty.

Galéria Edit

Also on FANDOM

Random Wiki