FANDOM

Operácia Plechovka
Operacia plechovka
Informácie
Oficiálny názov misie Operácia: Plechovka
Začiatok Stará francúzska cesta
Koniec Riečna pevnôstka LLDB
Dátum 16. september 1967
Čas 12:30 - 21:00
Miesto Staré francúzske opevnenie v blízkosti rieky Khe Bana
Ocenenie Strieborná hviezda
Misie
Predchádzajúca Nasledujúca
Polnočné prekvapenie Vojnový zajatec

Operácia Plechovka je misia v hre Vietcong.

Priebeh Edit

Briefing Edit

Kapitán oznámi tímu, že na leteckých snímkach boli spozorované obrnené vozidlá. Povie vojakom všetky dôležité informácie, ktoré si hráč môže prečítať ešte vo svojom bunkri.

Most

Most cez rieku Khe Bana

Operácia Plechovka Edit

Misia začína príletom dvoch vrtuľníkov na pristávaciu zónu ku rieke Khe Bana. Na tejto akcii sa zúčastnia až tri tímy - Had Jedna, Had Dva a Had Tri. Po pristáti sa tím presunie ku Hadovi Dva a Defort zatelefonuje Červenej Vážke, že výsadok prebehol v poriadku. Následne prejde Had Jedna cez most. Už v strede mosta začnú nepriateľskí vojaci strieľať. Hawkins zahlási situáciu základni. Po prekročení rieky a vyčistení oboch bunkrov sa znovu Had Jedna spojí so základňou. Po krátkom pochode zistíme, že tanky, o ktorých informovali spravodajci, sú iba staré vraky francúzskych tankov. Opäť sa bude telefonovať na základňu. Hawkins chce stiahnuť svojich mužov naspäť, ale kapitán nedovolí, chce zistiť, prečo je oblasť taká „horúca“. Had Jedna teda pokračuje ďalej a smeruje k Hadovi Tri, ktorý hlási kontakt s nepriateľom. Hráč môže privolať aj palebnú podporu.

Had3

Vojaci z tímu Had Tri

Falošný poplach Edit

Po prechode do oblasti Hada Tri hlási kapitán, že s Hadom Tri stratil kontakt. Prikáže tímu nájsť ich. Po zlikvidovaní nepriateľov nájdeme Hada Tri, ktorý je na tom veľmi biedne. Dvaja mŕtvi, jeden zranený a ďalší dvaja nezvestní. Nahlásime základni situáciu, zavoláme Medevak, ktorý vyzdvihne zraneného a pokračujeme v pátraní po nezvestných. Po krátkej chvíli nájdeme prvého - Jacka O'Neila. Má na sebe granáty, ktoré treba najprv deaktivovať. Nakoniec zistíme, že je mŕtvy.

Stále je však nezvestný jeden vojak - Marvin Fisher. Pokračujeme ďalej v jeho hľadaní. Zlikvidujeme nepriateľov v zákopoch a zavoláme kapitánovi. Ten je už na ceste k tímu. Nhut našiel vstup do tunelu a Hawkins je vyslaný prehľadať ho. Kapitán mu dal pištoľ s tlmičom a C4.

Plechovka kapitan

Príchod kapitána Rosenfielda

Teraz Hawkins pokračuje už sám tunelom. Po krátkom čase narazí na prvých nepriateľov. Po vyčistení horných bunkrov klesá do nižšej časti tunelov. Žiadna stopa po nezvestnom vojakovi. Nasleduje komunikácia s kapitánom a misia prechádza do ďalšej časti.

Tunelová krysa Edit

Po chvíli kráčania v tuneli nájdeme prázdnu miestnosť. Zavoláme kapitánovi. O kúsok ďalej sa nachádza ďalšia malá miestnosť, v ktorej je aj debna s novými americkými granátmi. Pred touto miestnosťou sa nachádza pasca. Po čase sa dostanete do prestrelky s prvými Vietkongami. Po čase sa dostávame do ešte nižšej časti, ale nakoniec nájdeme rebrík a dostávame sa na čerstvý vzduch.

Údolíčko Edit

Táto časť sa opäť začína rádiovou komunikáciou s kapitánom. Kapitán dá Hawkinsovi pokyn, aby preskúmal oblasť a hľadal stopy po nezvestnom. Pri východe z tunela sa nachádzajú Vietkongovia - jeden rúbe drevo a druhý oddychuje. Ďalej bude nepriateľov ešte viac. Po zlikvidovaní všetkých Vietkongov nájdeme vchod do ďalšej časti tunelov a Fisherov klobúk.

Podzemné mesto Edit

Nasleduje ďalšie blúdenie tunelmi. Najprv oznámime kapitánovi aktuálnu situáciu a pokračuje v hľadaní zajatého vojaka. Po chvíľke narazíme na podzemnú kuchynku, v ktorej vyrušíme Vietnamca pri varení. Kúsok od kuchyne sa nachádza ďalšia miestnosť, pravdepodobne jedáleň, aj s nepriateľskými vojakmi. Po pokuse zatelefonovať Rosenfieldovi zistíme, že nie je žiadny signál. V ďalšom úseku tunelov sú spálne, taktiež s niekoľkými ozbrojenými nepriateľmi. Za spomenutie stojí aj dôstojnícka miestnosť s rádiom, vďaka ktorému sa môžeme skontaktovať s veliteľstvom. Z nasledujúcich miestností ešte stojí za spomenutie napríklad podzemná nemocnica alebo akási škola. Onedlho začujeme zajatcov hlas a nájdeme stopy krvy. Po spojení s kapitánom ešte chvíľu putujeme tunelmi, až sa nakoniec konečne dostaneme von.

Rieka Khe Bana Edit

Khebana most

Most cez rieku Khe Bana

Ocitneme sa v džungli pri rieke. Na druhom brehu vidieť dedinu Rang Dong. Kapitán poslal ku Hawkinsovi vrtuľník, ale ten nemá kde pristáť. Preto musíme ísť popri rieke ďalej. Stretneme sa opäť s viacerými nepriateľmi, nájdeme opustenú dedinu a v blízkosti nej už čakajú vojaci z riečnej pevnôstky LLDB na motorovom člne. Stále však treba byť opatrný, pretože v oblasti je veľký počet Vietkongov. Misia končí príchodom na riečnu pevnôstku, kde Hawkinsa vyzdvihne vrtulník.

Also on FANDOM

Random Wiki