Prílet
Prilet
Informácie
Oficiálny názov misie Nie je to oficiálna misia
Začiatok Nui Pek
Koniec Nui Pek
Dátum 27. júna 1967
Čas 12:00 - 15:00
Miesto Nui Pek
Ocenenie žiadne
Misie
Predchádzajúca Nasledujúca
- Lekársky výjazd

Prílet je úvodná misia v hre Vietcong.

Priebeh Edit

Dej Vietcongu sa začína pohľadom na letiaci vrtulník, krátkym predstavením Steva Hawkinsa a následným rozhovorom Hawkinsa a Hornstera. Ten letí do Nui Peku po krátkej dovolenke v Saigone, ktorú mu udelili po poslednej misii. Hornster rozpráva Hawkinsovi o poslednej akcii a smrti Warrena Douglasa, ktorého ide práve Hawkins nahradiť.

Po prílete do Nui Peku čaká na pristávacej ploche Defort - radista. Zoznámi sa s Hawkinsom a následne sa dá do reči s Hornsterom, ktorý mu rozpráva zážitky s dovolenky. Hráč sa môže následne porozhliadať po tábore a stretnúť niektorých členov tímu (Bronson, ktorý opravuje džíp a Crocker, ktorý lieči vojaka uštipnutého pavúkom).

Úlohou hráča je ísť do TOC a nahlásiť sa kapitánovi. Kapitán Rosenfield si nepotrpí na formality a ide ukázať Hawkinsovi jeho bunker. „Nie je to žiadny Hilton, ale nič lepšieho nedostaneš“. Hráč si odloží v bunkri svoje veci, zoberie pištoľ a môže si ísť zastrieľať na strelnicu, kde práve Hornster učí strieľať vojaka CIDG. Hráč má na výber z troch zbraní - M1, Thompson a brokovnica Remington 870. Po výbere zbrane si môže zastrieľať na fľašky a terče. Hornster bude rozprávať Hawkinsovi o programe CIDG a komentovať jeho streľbu.

Potom príde Crocker, ktorý oznámi Hawkinsovi, aby išiel s ním. V strede tábora už čaká kapitán a podá Hawkinsovi informáciu, že idú na civilnú akciu. Záverečná scéna ukazuje džíp odchádzajúci z tábora.

Zaujímavosť Edit

Zombie prilet

Zombie na Nui Peku

V misii sa nachádza „easter egg“. Po prílete do tábora choďte rovno k vášmu bunkru. Stláčajte Enter, budete počuť nejaký hlas. Stláčajte ďalej, dostanete granátomet, začne hrať mysteriózna hudba a nakoniec sa objaví vietnamský zombie. Tento zombie vás bude prenasledovať po celom tábore a nedá sa zabiť. Okrem vyššie uvedeného budete môcť dokonca šoférovať po tábore džíp.