Rádiová prenoska
Prenoska
Informácie
Oficiálny názov misie Rádiová prenoska
Začiatok Nui Pek
Koniec Rádiová prenoska
Dátum 9. november 1967
Čas 16:30 - 04:00
Miesto Kopec Dong Tam Hanh
Ocenenie Bronzová hviezda
Misie
Predchádzajúca Nasledujúca
Pevnôstka Po Tlong Karai

Rádiová prenoska je misia v hre Vietcong.

Priebeh Edit

Briefing Edit

Briefing prenoska

Briefing

Steve Hawkins sa vrátil z dovolenky v Saigone a čaká na neho a jeho tím ďalšia misia.

Údolie Khe Areh je veľmi dôležitým bodom Ho Či Minovej cesty. Nepriateľ po tejto trase presúva zo Severného Vietnamu ďalších vojakov a zásoby do našej oblasti. Veliteľstvo vyslalo do oblasti Khe Areh štyri prieskumné jednotky, ktoré majú vykonať zmapovanie oblasti a odhalenie vhodných cieľov.

Aby sa zabezpečilo rádiové spojenie s prieskumnými tímami na nepriateľskom území, bolo na kopci Dong Tam Hanh zriadené dočasné opevnenie vybavené rádiovým prenosovým zariadením. Tím A-217 (Vista Alfa), v súčasnosti poverený strážaním kopca, hlásil už niekoľko nepriateľských útokov.

Rádiová prenoska Edit

Misia sa začína letom vo vrtuľníku. Prvou úlohou je čo najviac vyčistiť oblasť okolo rádiovej prenosky. Po pristáti a vystriedaní tímu Vista Alfa treba dosť dlho brániť kopec, až do vyzdvihnutia vrtuľníkom.

Vietcong 2013-05-11 21-56-43-17

Rádiová prenoska

Also on FANDOM

Random Wiki