FANDOM

Tri kaňony
Kanony mapa
Informácie
Oficiálny názov misie Tri kaňony
Začiatok Pristávacia zóna v blízkosti kaňonov
Koniec Ap Toc Lap
Dátum 6. júla 1967
Čas 05:30 - 11:30
Miesto Tri kaňony, dedina Ap Toc Lap
Ocenenie Armádna medaila
Misie
Predchádzajúca Nasledujúca
Lekársky výjazd Polnočné prekvapenie

Tri kaňony je misia v hre Vietcong. Misia sa odohráva v peknom prostredí džungle a na konci v dedine kmeňa Bahnar.

Priebeh Edit

Brífing Edit

Pred začiatkom misie sa koná brífing, na ktorom kapitán zoznámi členov tímu s Hawkinsom a dá im informácie o nasledujúcej misii. Prieskumy naznačujú, že v okolí Troch kaňonov by mohla viesť trasa Ho Chi Minovej cesty.

Výsadok Edit

Vietcong 2013-02-26 14-54-05-12

Pasca

Misia sa delí na niekoľko častí. Prvou z nich je Výsadok. Vrtuľník vyloží tím v zložení Hawkins, Nhut, Crocker a Defort v plánovanom čase na pristávacej zóne v džungli. Defort zavolá posádke vrtuľníka, že výsadok prebehol v poriadku a mieria do džungle. Už po krátkej dobe pochodu nájde stopár prvú pascu. V tejto misii sa nachádza niekoľko rôznych pascí. Úlohou hráča je zneškodniť ich. Po zneškodnení pasce nasleduje prvý kontakt s malou skupinkou nepriateľov. Tím pokračuje ďalej smerom ku kaňonom a podá hlásenie Hotelu Šesť. Po hlásení misia prechádza do ďalšej časti.

Ho Či Minova cesta Edit

Hneď na začiatku Nhut upozorní na skupinu Vietkongov. Následne môže, ale nemusí hráč odbočiť doľava, kde treba zneškodniť pascu a na konci natrafí na malý tábor nepriateľov. Zneškodníte ho pomocou C4, zatelefonujete na základňu a pokračuje naspäť po danej trase. Skôr či neskôr príde k ďalším kontaktom s nepriateľmi. Tím pokračuje údolím, niekoľkokrát sa bude telefonovať, prejdeme cez visutý most a natrafíme na zásobárne jedlá a zbraní, ktoré môžme vyhodiť do vzduchu. Presúvame sa do druhého kaňonu.

Utekaj ďalej, Charlie Edit

Vietcong 2013-02-26 16-18-32-82

Kaňon

Po presune do druhého kaňonu nadviaže tím vizuálny kontakt s ďalšou skupinou Vietkongov. Existujú rôzne varianty prechodu kaňonom - korytom potoka alebo po skalách. Narazíte na ďalších nepriateľov. V kaňone sa taktiež nachádza aj jedno skladište, ktoré vyhodíte do vzduchu. Nasledujte ďalej stopára, zlikvidovať treba ešte niekoľko Vietkongov, chodník nás po úzkych skalných rímsach dovedie cez lávky až k rebríku. Tak sme sa dostali až na bod Bravo a prechádzame do ďalšej časti misie.

Kmeň Bahnar Edit

Po dosiahnutí bodu Bravo zatelefonujeme na základňu. O kúsok ďalej na zemi nájdeme zásobník od AK-47, ktorí stratili Vietkongovia. Pokračujeme pod vedením Nhuta a natrafíme na zraneného dedinčana. Doktor ho ošetrí a Nhut bude tlmočiť. Dedinčan porozpráva, ako ho Vietkong prepadol a že sa chystá prepadnúť dedinu. Zatelefonujeme na základňu a vyžiadame si prílet vrtuľníku. Tím sa rýchlo pod vedením dedinčana presunie do dediny, a príde v pravý čas, pretože akurát do dediny vtrhnú aj nepriatelia. Po zlikvidovaní nepriateľov pristane vrtuľník a odletíte na základňu.

Zaujímavosť Edit

Tancujuci bronson

Bronson v tranze

Po brífingu choďte na strelnicu, zostreľte všetky fľašky a aj jednu, ktorá je pod stolom v sklade zbraní. Začne hrať záhadná hudba a objaví sa tancujúci Bronson v tranze.

Also on FANDOM

Random Wiki