FANDOM

Veľké bahenné upratovanie
Bahenne upratovanie
Informácie
Oficiálny názov misie Veľké bahenné upratovanie
Začiatok Nui Pek
Koniec Bažina
Dátum 23. september 1967
Čas
Miesto Bažina
Ocenenie
Misie
Predchádzajúca Nasledujúca
Vojnový zajatec Pevnôstka

Veľké bahenné upratovanie je misia v hre Vietcong. Táto misia patrí medzi nudnejšie misie tejto hry.

Priebeh Edit

Briefing Edit

Kapitán najprv pochváli svoj tím za výsledok misie Vojnový zajatec. Následne oznámi informácie o ďalšej misii.

Vďaka predchádzajúcim úspešným akciám bol Vietcong v našej oblasti donútený k presunu a utrpel ťažké straty. Zostávajúce jednotky spanikárili a sú obkľúčené spojeneckými jednotkami v oblasti na súradniciach 60/40. Vďaka terénu v oblasti (hlboká bažina s občasnými ostrovčekmi pevnejšej zeme) má nepriateľ iba dve možné únikové cesty, na východe a západe. Vďaka tomu sa podarilo oblasť uzavrieť takmer nepriechodne a teraz už zostáva ju vyčistiť. Jednotka LLDB blokuje oblasť na východnej strane, tým A-256 z tábora Duc Co na západnej. Keďže sa u obkľúčeného nepriateľa predpokladá nízka morálka, americké tímy sa budú snažiť presvedčiť ich ku kapitulácii a následne vziať zajatcov.

Veľké bahenné upratovanie Edit

Misia začína výsadkom v bažine. Vrtuľník vyzdvihne jedného zraneného vojaka a náš tím sa presunie na pozíciu tímu Had Jedna. Po chvíli nastúpi do práce Tím psychologických operácii, ktorí majú za úlohu presvedčiť nepriateľov, aby sa vzdali. Kapitán vyzve tím, aby prestal strieľať. Zajatcov príde vyzdvihnúť kapitán, pochváli prácu tímu a dá im pokyny, že musia pokračovať a vyčistiť zbytok bažiny.

Teraz začína menej zaujímavá časť misie, a to prejsť celú bažinu (trvá to dosť dlho) a zlikvidovať všetkých nepriateľov. K dispozícii bude aj palebná podpora.

Easter egg Edit

Vietcong 2013-05-11 13-38-29-26

Pravda neni pre každého...

V tejto misii sa ukrýva aj jeden „easter egg“. Ak pôjdeme po získaní zajatcov s kapitánom naspäť na pristávaciu plochu, ukáže sa nám nápis Stlač ENTER, aby si povedal kapitánovi pravdu alebo Stlač ENTER, aby si videl, čo je kapitán zač. Po stlačení Enteru kapitán buď utečie do mínového poľa, alebo zastrelí zajatcov. Začne hrať hudba, prvom prípade sa objaví titulok Pravda není pro každého... a v druhom Z války lidi opravdu šílejí.

Vietcong 2013-05-11 13-49-20-50

Kapitán pri zastrelení zajatcov

Also on FANDOM

Random Wiki