FANDOM

Vojnový zajatec
Zajatec
Informácie
Oficiálny názov misie Vojnový zajatec
Začiatok Nui Pek
Koniec Pristávacia plocha nad dedinou Rang Dong
Dátum 21. september 1967
Čas 02:00 - 04:00
Miesto dedina Rang Dong pri rieke Khe Bana
Ocenenie žiadne
Misie
Predchádzajúca Nasledujúca
Operácia Plechovka Pevnôstka

Vojnový zajatec, po anglicky Papa Oscar Whiskey je misia v hre Vietcong.

Priebeh misie Edit

Briefing Edit

Briefing zajatec

Briefing

Vietcong zajal jedného z amerických vojakov, seržanta Marvina Fishera. Zrejme ho presunuli z oblasti okolo rieky Khe Bana do dediny Rang Dong, niekoľko kilometrov proti prúdu. Je pravdepodobné, že tam bude držaný, pokiaľ Vietcong nenájde spôsob, ako ho bezpečne presunúť na sever. Americký vojnový zajatec je pre komunistickú propagandu veľmi cenný. Akcia v oblasti starej francúzskej cesty odhalila vysokú koncentráciu partizánskych buniek v oblasti, umiestnených v rybárskych dedinách popri rieke. Musíme teda predpokladať, že sa niekde v blízkosti nachádza hľadané veľké skladište Vietcongu, odkiaľ sa zbrane a zásoby distribuujú medzi jednotlivé bunky. Tento predpoklad je nutné potvrdiť.

Po krk v bahne Edit

Chatrc vietcongu

Opustená chatrč

Bahenná Líška bude vysadená na predpokladanom nepriateľskom území, približne 2 kilometre severne od cieľa (bod Baker). Jednotka zamieri juhozápadne, cez bažiny, k dedine Rang Dong. V oblasti sa nachádza niekoľko nepriateľských strážcov, ktorých nestrieľajte. Okrem nich nájdeme aj chatrč, ktorá je ale prázdna. Kontaktu s nepriateľom sa ale nevyhneme, pretože ku koncu tejto časti misie natrafíme na rozsiahly počet vojakov Vietcongu, pravdepodobne prenášajúcich nejaké zásoby.

Vojnový zajatec Edit

Znicenie dediny

Zničenie dediny Rang Dong

Vo chvíli, keď sa náš tím presunie na bod Baker, musí pokračovať s absolútnym utajením. Z kopca nad dedinou je dobrý výhľad. Tento kopec bude slúžiť ako východiskový bod a neskôr ako pristávacia zóna. Nhut a Crocker zostanú na kopci, odkiaľ budú môcť celú oblasť kryť paľbou. Hornster a Defort zaujmú pozície pri severnom prístupe do dediny. Bronson sa preplazí do dediny a umiestni nálož plastickej trhaviny pod jednu z chatrčí. Hawkins medzitým nájde zajatca a dostane sa k nemu tak blízko, ako to bude bez odhalenia možné a potom dá signál Bronsonovi. Explózia odláka pozornosť nepriateľských stráži a umožní oslobodiť zajatca. Po záchrane zajatca sa celá jednotka presunie späť na kopec nad dedinou, kde bude vyzdvihnutá vrtuľníkom. Dedina Rang Dong bude potom zničená delostrelectvom a letectvom.

Also on FANDOM

Random Wiki